5. Bangers Prevail
6. Destructive Blitzkrieg
7. Keep On Sinning
8. The Fires of Krakatoa
9. Heavy Metal To The World (Manilla Road-cover)
0

Sandheden er aldrig ilde hørt - men i brasilianske Axecuters tilfælde elendigt pakket ind. For de har jo ret! Metal er uovervindeligt! Men lige her ville man faktisk ønske, at metallen var både dødsmærket og svagelig. For Axecuter er dumt som Spinal Tap eller hjemlige Red Warszava, men hvis der skulle være ironi til stede, er den skjult imponerende godt.

Trioen går helt håbløst til stålet og ender i et blodbad begået mod metaluniverset med deres kliche-fyldte udgaver af den mytologi, som blev opbygget i firserne. Her er det bare så grimt udført, at de skulle skamme sig langt ud i Amazon-junglen. De herrer Danmented, Baphometal og T.Basstard laver elendige ligegyldige riffs, svinger om sig med tåbelige tekster og har pakket det hele ind i en forfærdeligt dårlig produktion, der får trommerne til at lyde meget som noget, der er kreeret i et billigt computerprogram - men det er nok ikke tilfældet.

Der er ikke et interessant eller bare middelmådigt nummer på denne skive, det bedste, man kan sige, er nok, at der kun er 9 numre på skiven, og lidelsen dermed er hurtigt overstået. Tilfældige udsagn om bangere og metal bliver lige som musikken buldret frem uden mål eller overvejelser om, hvordan man får en sang til at fungere med dynamik, finesser eller bare en anelse rød tråd.

Man sidder virkelig tilbage med et desperat håb om, at man bare ikke har fanget joken, men hvis de lader til at mene det her, fejler de ynkeligt, og hvis det er for sjov, er det unuanceret og leveret uden glimt i øjet eller charme. Og musikken er forfærdelig lige meget hvad.