Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Pladeanmeldelser 02. April 2017
Mesterværk?
Nu har den fået masser af spilletid siden den udkom, og jeg har svært ved at finde noget som helst at sætte på denne fantastiske plade.
Havde godt nok en følelse af at den var utroligt rodet efter de første gennemlytninger, men den vokser og vokser nu hele tiden. Hvor den før var, som anmelder skriver, en plade som blev til baggrundsmusik uden de store genkendelige passager og mindeværdige sange, så er jeg nået det punkt nu, hvor jeg kender alle detaljer. Og det er klart den bedste plade i år, synes jeg. ALT fungerer. Og hvor er det dog fedt med alle de detaljer! De gamle albums bliver nærmest kedelige til sammenligning (ked af at erkende det, men hvad kan man gøre?).

Har I haft mulighed for at dyrke Heartless mere siden anmeldelsen? Og hvad synes I nu?
Kommenteredes svar 11. Juni 2017

Andre på redaktionen var vist gladere for den end anmelderen, det vil sige mig. Jeg har givet den nogle lyt siden, men jeg må indrømme, at jeg overhovedet ikke kan høre det, så mange andre kan i denne plade. Og jeg var ellers glad for de to første.

Kommentarer

Already have an account? or Create an account