Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Artikel 23. Juni 2015
Uenig
Med undtagelsen af hvad i skriver over barpriserne, er jeg uenig med den her artikel.
Jeg var glad for, at Copenhell havde valgt/var tvunget til at booke navne som Slipknot, Gojira og Ghost som hovednavne. Med alt respekt, men de ’helt store navne’ som i gerne havde set på Copenhell (Motörhead, Priest, Alice Cooper, etc.), havde allerede udgivet deres mest relevante musik inden jeg blev født for mange år siden (i året Exodus kom med Bonded by Blood). De har ikke noget nyt at komme med, og har spillet i Europa år efter år, som i skrev for nylig om her på Devilution hvis jeg husker det rigtigt, så vi har haft mulighed nok for at opleve dem. Måske er der mennesker som gerne vil se Motörhead eller så flere gange, men jeg oplever meget hellere nogle nyere bands som hovednavne. (Det giver også lidt mere plads til andre navne på programmet.) Og så er jeg selv ret ligeglad med, at der står 2500 eller 10000 mennesker bag ved mig foran scenen.
Måske havde det været bedre for festivallens økonomi hvis de havde kunne få en af de store navne i pensionsalderen, men som besøgende var jeg ret glad for årets program.

Kommentarer

Already have an account? or Create an account