Kommentarer fra af slamkeys

4 resultater - viser 1 - 4
Sortering
21. Juni 2011
Koncertanmeldelser
Måske...

Måske er jeg bare træt af "anmeldere" som dig, som skriver "anmeldelser" uden et eneste ord, der giver mening og uden at de har nogen ide om, hvad de snakker om. Så vidt jeg kan se, giver du ikke udtryk for, du er uenig med min analyse af dig "arbejde", men blot afviser mig som værende en "troll". Er måske lidt for let sluppet. Læs hvad jeg har skrevet og sig, hvis du er uenig med noget. Synes du virkeligt selv den her "anmeldelse" er noget som helst værd? Du har jo ikke skrevet noget relevant overhovedet.
Selv tak for engagementet, håber du indser hvor latterligt elendig du er til dit såkaldte "arbejde" :)

S
slamkeys
21. Juni 2011
Koncertanmeldelser
Kære, "ham der bestemmer".

Først vil jeg takke dig for valgmulighederne - det er så dejligt når folk er så mægtige at de kan bestemme for andre, hvad de skal gøre. Det hjalp mig meget, da jeg er umanerlig tumpet.

Nu hvor du beder mig om at være saglig, så kan jeg da lige give det et forsøg. Denne "anmeldelse", ja jeg ved faktisk ikke, hvad jeg skal kalde den, for jeg synes ikke, der står noget som helst i den, der giver nogen mening overhovedet, bærer præg af at forfatteren har brugt ca. fem minutter på at researche sit emne på YouTube (hvilket åbenbart er standarden her på siden), hvor han har fundet en video af bandet iført kostumer og derfor har døbt deres genre "humoristisk mathcore", når bandet hverken laver useriøs musik eller spiller "mathcore". Grunden til, jeg ikke uddybte mig i min foregående kommentar, er fordi at enhver, som ved bare det mindste om, hvordan man skriver en god artikel eller har den mindste smule viden om musik og PtH ville finde alt dette indelysende. Men det skal åbenbart skæres ud i meget små stykker for jer. Enhver Google-søgning eller blot en enkelt gennemlytning af bandets albums og et hurtigt kig på deres tekster, kunne også have givet jer disse informationer. Derfor mit argument om at en idiot har trukket denne "artikel" ud af røven.
Jeg burde virkelig ikke skulle uddybe mine argumenter, da jeg helt alvorligt mener, at enhver som ved bare lidt om at skrive eller om musik, på 30 sekunder kan se, hvad der er så helt hen i vejret ved denne "anmeldelse". Jeg føler virkelig, at jeg skal se ned på jer, når jeg skal forklare jer del for del, hvorfor i skulle skamme jer over at bringe sådan en omgang ubrugeligt juks.
Sprogbruget. Jamen altså. Ved ikke, hvor jeg skal starte, men jeg behøver vel ikke gøre mere end at copy-paste titlen og første afsnits overskrift, for at vise hvilket niveau vi er på her.
Det eneste brugbare for mig i afsnit et, er at jeg får beskrevet at musikerne er "lidt for stillestående" på scenen. Denne information er så fulgt op af en latterlig, nedgørende joke, som åbenlyst viser at forfatteren ikke har den fjerneste ide om, hvad han snakker om, der sådan set bare gøre ham selv til grin mere end bandet. Dette er en tendens gennem artiklen - at han får sig selv til at virke som en kæmpe klaptorsk, hvilket, af årsager jeg heller ikke burde skulle skære ud i pap, komplet ødelægger "artiklen".
I næste afsnit siger han så, at folk, der godt kunne lide bandet i forvejen MÅSKE nød koncerten, men at han selv ikke fattede et klap af, hvad der skete på scenen. UTROLIGT INFORMERENDE.
Så diskuterer han om han synes det er fedt at høre teknisk musik udendørs, hvilket ikke fører nogen steder.
Til en afslutning (og opsummering? haha, nårh nej) fortæller han at forsangeren var lidt af en spøgefugl, og at han da også var en "dygtig sanger".

Det er utroligt trist, at du, som "ham der bestemmer" åbenbart ikke selv er i stand til at gennemføre en så simpel analyse af dine "anmelderes" arbejde, men du ved åbenbart heller ikke hvad fanden du laver. Denne artikel har haft tæt på ingen valide informationer om noget som helt som kunne interessere nogen som helst, overhovedet. Taget i betragtning af hvor kendt bandet er, og at de respekteres dybt for deres dygtighed på deres instrumenter, så burde du måske have fundet en, der var i stand til at skrive andet, end at de "passede sig bedre for en jazzklub end Copenhell."

Mange tak for dit tilbud om en plads som gæsteanmelder, men jeg tror jeg har det udemærket med bare at sidde og grine for mig selv over, hvor stor en joke den her side er. En lille demonstration: Ha, ha, ha.

Nu vælger jeg så at gøre brug af valgmulighed nr. 2 og 4.

Du har nu selv følgende valgmuligheder:
1. Vær en idiot.

S
slamkeys
21. Juni 2011
Koncertanmeldelser
Det her magasin er en joke.

Forklar mig venligst hvordan PtH spiller "en humoristisk form for mathcore"?
Det er måske det mest retarderede jeg nogensinde har læst. Hold kæft hvor er det svært at tage jer seriøse, når jeres artikler og anmeldelser er trukket diretke ud af røven på en mongolid, blind, døv, hjernedød idiot.
Alt ved denne artikel skriger at du er svært musikalsk og sprogligt handicappet.

S
slamkeys