Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Koncertanmeldelser 14. September 2015
Måske
Det er måske rigtigt nok med den nedadgående stjerne. Den nye plade fik tomlen ned i det nye nummer af Decibel, som ellers var pjattet med den forrige, og det er indtil videre den eneste anmeldelse jeg har set.

Der er har heller ikke været megen hype omkring pladen, synes jeg, men det er måske effekten af man ikke har Converge-medlemmer involveret eller Fenriz som roser pladen til skyerne? Og taget i betragtning af at pladen er på et major label er det vel heller ikke fordi jeg synes man hører mere om den end forgængeren.

Og så lige for en god ordens skyld mente jeg beastmilke-koncerter og ikke koncerter i København generelt. Der kan sagtens gå måneder mellem noget der er værd at se, men det er fint nok, så slipper man for at skulle afsted og kan slappe af derhjemme
Kommenteredes svar 20. September 2015

Jeg tror, at de måske er blevet signet af den lokale afdeling af pladeselskabet i Finland. Der giver det sikkert god mening, men i andre lander aner pladeselskabet formentlig ikke, hvad de skal stille op med dem. I Danmark er pladeselskabet ret ligeglade med rock, og andre steder kan man forestille sig, de forsvinder i mængden.

Jeg har stadig til gode at se den nye plade i butikkerne, og Devilution har heller ikke modtaget et anmeldelseseksemplar af den nye plade. Så er det sgu lidt svært.

Kommentarer

Already have an account? or Create an account