Kommentarer fra af RockManiac

6 resultater - viser 1 - 6
Sortering
04. December 2012
Jeg svarer lige Signe....

Lige siden 10. december 2007 har jeg ønsket at den koncert ville udkomme på dvd. Også selvom jeg ikke er Led Zeppelin fan. Jeg har deres udgivelse som de blot har kaldt DVD, og den er mere interessant end den er god. Jeps, du har ret i at man faktisk kun ser Jimmy Page med den to halsede Gibson, når han spiller Stairway To Heaven. Min info omkring Telecasteren er bare en nørdet ting. Noget som folk ikke tænker over. Andre end nørder som du og jeg. Om det er Brian May eller Jimmy Page der er bedst, kan vi sikkert diskutere til dommedag. Det svarer til at diskutere om æbler eller pærer er bedst. Jeg har været Queen fan siden 1979, så jeg holder naturligvis mest med Brian May. Queen blev jo i starten af deres karriere beskyldt for at være et Led Zeppelin rip-off, men det gjorde sikkert alle bands, der dengang skruede op for Marshall eller VOX forstærkeren. Og til sidst, hvad synes jeg om koncert dvd'en?? Det er noget af det fedeste, jeg længe har set. Den kan næsten ikke komme ud af min dvd afspiller. Den slås gevaldigt med Queen - Hungarian Rhapsody og RUSH - Live In Cleveland.

R
RockManiac
27. November 2012
Kommentar....

He he, alhans..... Ikke at vi skal starte en diskussion, men i andet afsnit skriver Signe "John Bonhams 40 årige søn Jason Bonham......" Mht din anden kommentar, har du vel nok ret... Jeg holder skarpt øje med Led Zeppelin Jam.... Jeg har aldrig været den store Led Zeppelin fan, da jeg synes de er overvurderede, men jeg har lært at sætte pris på deres musik. Jeg kan i øvrigt anbefale dig et par af Jason Bonhams andre bands, Airrace og Virginia Wolf, selvom det er typisk 80er musik..

R
RockManiac
27. November 2012
Kanon

Rigtig fin anmeldelse...... Jeg har endnu til gode at se Alex Nyborg og Led Zeppelin Jam. Jeg vil dog lige sige til Signe, at til trods for hendes velskrevne anmeldelse, så er der et par faktuelle fejl. Jason Bonham er født i 1966, og er på tidspunktet for koncerten 41 år!! Ja ja, flueknepperi. Og hovedtemaet til Stairway To Heaven blev faktisk ikke indspillet med en Gibson EDS-1275,men med en "simpel" Fender Telecaster. Og så bryder jeg mig ikke om at du omtaler Brian May som rakkerpak. Han er en endnu større guitarist end Jimmy Page..

R
RockManiac
06. November 2012