Kommentarer fra af Gath

3 resultater - viser 1 - 3
Sortering
20. November 2015
Godt skrevet Daniel

Dybdegående, gribende og velskrevet artikel Daniel, om et af de bedste albums, der er lavet i grænselandet mellem død og black. Jeg kan godt lide, at du får rundet alle aspekter af figuren Jon, for nok var han ekstrem, men også en enestående, og eminent musiker og sangskriver. Albummet fortjener alt den hydelst det kan få, og er stadig det bedste indenfor genren her 20 år efter.

Jeg stødte selv på Dissection via "Death Is just the beginning" i 1997, og råhørte det compilation indtil jeg købte "Storm of Light’s Bane". Jeg har dog ikke hørt denne demoversion i 16 år, og har aldrig tænkt over forskellen mellem albumversionen og versionen på "Death is....". Ganske sjovt at genhøre, selvom jeg nu synes albumversionen er en tand federe:-)

G
Gath
01. April 2014
Konkurrencer
Hvad spørges der til?

Jeg er lidt i tvivl om, hvad I præcis mener med forsanger? Tæller sessionsvokalister med (som f.eks. Hoest)?
På Destroyer er vokaltjansen delt mellem tre personer. Tæller alle tre med? etc.

G
Gath
19. December 2012
Koncertanmeldelser
Sandt nok

Anmeldelsen rammer også rigtig godt det billede jeg havde af koncerten i Amager Bio dagen før. Gode betragtninger du har med. Jeg er enig i, at Morbid Angel lige var en tand federe end de andre bands... Men man har jo også allerede vundet når man starter ud med "Immortal Rites".

Og så ligner Sami Yli-Sirniö rigtig nok en, som bare har det rigtig, rigtig hårdt med at spille noget af det fedeste thrash metal, der nogensinde er lavet...Den mand er en gudsbenådet guitarist, men puuuuha, hvor ser han bare sløj og træt ud...Han trækker bare fuldstændig energien ud af Kreators sceneoptræden. Mille burde finde en dygtig liveguitarist, der matcher resten af bandets liveentusiasme, og så bare bruge Sami som sologuitarist i studiet.

G
Gath
3 resultater - viser 1 - 3