29. Marts 2010
Pladeanmeldelser
Gennemført grimt og totalt fedt!

Endelig en anmelder der tør slippe seriøsitetens tøjler og komme med en ærlig anmeldelse af albummet.
Må indrømme at jeg er en af dem der har gået og ventet på albummet i mere end et år nu. Lige siden de første gang annoncerede det. Og hver gang de har udsat det er jeg gået grædende i seng.

Det er nemlig lige nøjagtig og KUN Red Warszawa der kan få den indre drengerøv frem i mig og jeg har været med siden Hævi metal og Hass kom på gaden tilbage i midt 90'erne.

Endelig er dagen kommet og da De 4 årstider dumpede ind af min brevsprække i lørdags røg den med det samme i CD-spinneren og den har spundet lige siden! Det er en fantastisk udgivelse som kommer helt op på siden af Hævi metal og hass, Ska' vi lege Doktor og Omvendt blå kors. Og endelig har RW fundet deres helt egen lyd og må indrømme at jeg er vild med den. Det lyder overdrevet meget som en lagkage indspildning, med overstyret trigger på storetrommen og en fuldstændig sindsyg hårdt kompresset og klippet guitar som er kørt direkte fra board ind i en snusket bærbar fra Aldi, hvorpå jeg tror hele albummet er mixet!

Det er fantastisk at vi i lille jantelovsprægede og perfektionsorienterede Danmark kan rumme et band som Red Warszawa. De har valgt at gå deres helt egne veje og skider højt og helligt på hvad diverse kulturelle, stolte og meget seriøse pladeanmeldere, samt alle andre mener om deres musik. De spiller koncerter for fulde huse HVER gang de er ude og forpeste motorvejen og det gør de fordi de er som de er. Vi, gamle fans, elsker dem for det de er og de må for guds skyld aldrig ændre deres musik så de kommer til at lyde som alle andre. Dels fordi verden har brug for at høre, se og drikke med dem live og dels fordi deres kulturelle indflydelse på den danske undergrund er respekteret og elsket.

De 4 årstider i nordvest er det fedeste album som er kommet på hylderne i laaaang tid så der er ingen undslyldni8ng for ikke at gå ud og købe det - NU!

MH
Mæhhh hæm