Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Koncertanmeldelser 18. November 2012
Stort set enig...
Er langt hen ad vejen enig i anmeldelsen.

Jeg havde også gerne set vokalen bedre på Alcest's set, men jeg synes alligevel at de formåede at levere en god koncert - måske bare fordi jeg lod mig rive med af stemningen i deres fantastiske univers...

Katatonia leverede også en rigtig god indsats og Renkse's vokal er virkelig imponerende...både på plade, men så sandelig også live. Jeg mener dog at kunne huske at de spillede 5 nye numre: The parting, Buildings, The racing heart, Lethean og Dead letters.
Og synes i øvrigt at setlisten var helt igennem velvalgt, med god vægt på sange fra Dead end kings (som jeg, modsat andre på dette magasin, faktisk synes er rigtig god) og så klassikere af både nyere og ældre dato.

Alt i alt, gik jeg i hvert fald derfra med et stort smil på læben
Kommenteredes svar 20. November 2012

Du har helt ret: jeg kan ikke tælle. Af uransaglige årsager fik jeg ikke talt 'The Parting' med og så har jeg fået udeladt 'The Racing Heart', da jeg skrev af fra det foto jeg tog af sætlisten. Dermed som du selv siger: 5 fra 'Dead End Kings'-skiven.

Artiklen er redigeret lidt i overensstemmelse hermed, men jeg synes stadig, at det var et fint varieret sæt. Og 'The Parting' var en god åbner.

Tak for din feedback og rettelse. Godt du var vågen!

Kommentarer

Already have an account? or Create an account