Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Koncertanmeldelser 19. April 2016
Helt uenig
(Updated: 21. April 2016)
Wow, jeg er godt nok helt uenig i din anmeldelse! Jeg kan slet ikke se de kritik punkter du nævner.
At bandet lader musikken tale for sig selv og give den fuld hammer i 70 min (ja, det var den tid de spillede), hvordan kan det være negativt?!? Det er en koncert og ikke en teater forestilling. Hvis en forsanger snakker mellem hvert nummer er det vel også skidt...
Da du tidligere har anmeldt og hørt dem flere gange burde du være klar over, at der ikke bliver spillet ret mange numre fra Chris Barnes æraen. Du har tidligere også udtalt dig utrolig positivt om Corpsegrinder.
http://devilution.dk/anmeldelser/koncertanmeldelser/kannibalsk-natmad
Om man er til Barnes eller Corpsegrinder er selvfølgelig en smagssag, selv er jeg klart mest til sidst nævnte og de albums de har lavet med ham på vokal (dog med The Bleeding som undtagelse.) Derfor passede det mig glimrende at der var så mange nyere numre i sættet. Iøvrigt havde jeg ingen problemer med lyden de steder jeg nåede at opholde mig i løbet af koncerten.
Da det er sjældent at jeg er til koncert i KBH skal jeg ikke gøre mig klog på, hvordan publikum normalt er til koncerter dér, men der var ret godt gang i folk og pitten, og flere udtrykte sig særdeles positivt koncerten igennem. Det samme var tilfældet bagefter!
Det virker lidt som om, at du mere var til koncerten af tvang end af lyst og meget (som i MEGET!!!) hellere ville have været til High Voltage Awards.
Og hvorfor er der slet ikke skrevet noget om Krisiun og Hideous Divinity?
Jeg forlod i hvert fald Vega med begyndende smerter i nakken og med et stort smil på læben!

Kommentarer

Already have an account? or Create an account