Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

3.1 8
Koncertanmeldelser 20. Juni 2011
til slamkeys
Nu er tak jo kun et fattigt ord, og slet ikke dækkende nok til denne tråd, men, i mangel af bedre: "tak" for dine kommentarer og dit engagement.

Jeg indrømmer blankt at Protest The Heros koncert ikke var den, jeg fik mest ud af på Copenhell. Muligvis forstår jeg slet ikke bandet, men en rigtig god ven af mig gør, og han taler altid om dets glimt i øjet, hvilket jeg også oplevede. Derfor overskriften og beskrivelsen af det som "humoristisk math core" - lidt på samme måde som man kunne beskrive Twisted Sister som humoristisk heavy metal.

Jeg har dog mine grunde til at tro, at du egentlig er ligeglad med mit svar på kommentarerne og koncerten som sådan. Når vi i ny og næ får indlæg som dine, tænker vi nemlig at noget må stikke under, siden raseriet er så udtalt. Har vi at gøre med en meget sart die-hard fan, en forsmået booker eller ditto musiker, eller er der tale om en anmelder fra et konkurrerende magasin, som ikke "har svært ved at tage os seriøst", men derimod tager Devilution så seriøst, at det skal bekæmpes.

Hvad slags du er, kan jeg vel kun gætte på, men havde du været i første kategori, er det underligt at du ikke bare skrev, hvordan du selv oplevede koncerten, og hvad jeg missede... En forsmået booker tror jeg ikke, du er, da Livenation næppe ville fare i flint over en mellem-anmeldelse af et mellemstørrelse band på den måde, og jeg tvivler i øvrigt stærkt på, at du er medlem af Protest The Hero (siden du gider at læse et dansk site - danske kærester til trods). Det efterlader mig med mistanken om, at du måske mere er en såkaldt troll fra et andet magasin. Er du det? Og hvis du er, kan du så ikke bare skrive en anmeldelse selv, som du mener den skulle have været, ovre hos dig selv?

Kommentarer

Already have an account? or Create an account