Whitesnake - Sweden Rock Festival

Whitesnake - Sweden Rock Festival

Q: Hvordan åbner David Coverdale en pistacienød? A: Han spørger den pænt. SRF er ved at have lidt et problem; de har snart været hele randen af 80'er metal acts igennem, men heldigvis så ser de sig ikke for gode til at invitere David Coverdale og hans superband Whitesnake forbi endnu engang. Det kan være lidt svært udefra at se hvorfor man lige skulle gide at bruge tiden på endnu et band der egentligt har haft deres storheds tid dengang i 86-87... og yadda yadda yadda yadda... Det er fordi, de er pissefede live hver gang, og Mr. Coverdale er en så suplim frontmand at der ikke er en trusse tør i miles omkreds. Det er sådan med gamle bands at de ved guderne skal have noget at byde på, og heldigvis spillede Whitesnake da også perfekt op til festen her. Doug Aldrich og Rob Beach på hegn gav os mere luftguitar end der er blevet spillet hjemme til Guitar Hero 3. Det var rockfest i den helt store klasse, og tak for det - for man kunne godt frygte at et en mand som Coverdale ville blive mæt på et tidspunkt, men han tog for sig af retterne med begge hænder. Men hvorfor er det så alligevel at vi skal pines med endnu en trommesolo!? - Der kunne man jo have valgt at i stedet at fyre op i "Slide It In" eller andet godt - det er jo ikke fordi der mangler guf fra bagkataloget - så måske der skulle sættes en kvægstav fast til trommeslageren, så han stopper det der fis! Når der spilles festivaljobs, så behøver vi altså ikke lige at høre Beach og Aldrich rykke hegn endnu engang - den tager vi i stedet på fredag fredag når WS gæster Store Vega.