Kommentarer fra af howhardcannitbe

2 resultater - viser 1 - 2
Sortering
14. Februar 2014
Koncertanmeldelser
Flotsam and Jetsam leverede varen.

Helt enig med Jakob. Jeg syntes på ingen måde at Flotsam var uengageret. Heller ikke på trods af 300 nordiske stenstøtter med korslagte arme som måske nok var kommet for at se hovednavnet. Flotsam var blevet tildelt 45 minutter på lydmandens nåde. Mikset var sådan set ok. Der manglede bare lige 5 db før man rigtigt kunne få fornemmelsen af at være til en metalkoncert. Denne udfordring havde hverken LOTD og slet ikke Sepultura. Jeg var helt klart dukket op for at høre flotsam og frygtede faktisk at blive skuffet. Heldigvis spillede de superfedt og Eric AK beviste at han stadigvæk kan beholde titlen som den mest undervurderede metalsanger gennem tiderne. Jeg var ihvertfald glædeligt overrasket.

H
howhardcannitbe
18. December 2012
Koncertanmeldelser
Klimaks mest af alt

Det er lang tid siden denne koncert fandt sted. Jeg faldt tilfældigt over Hr. Østergaards anmeldelse og kan altså ikke lade det være det sidste ord. Jeg var selv til koncerten den sommer og har den stadig i frisk erindring. Det har helt sikkert også noget med forventninger at gøre. Måske havde Hr. Østergaard høje forventninger, måske med rette. Jeg har kendt Danzig siden deres første udspil, men har dog aldrig formået at opleve dem live. Jeg troede sådan set også at det løb var kørt, her så mange år efter. Jeg gik til koncerten i Amager Bio uden alt for mange forventninger. Jeg sørgede for at stille mig centralt i salen, nu da jeg aldrig havde set dem før, tænkte jeg, at jeg hellere måtte placere mig optimalt hvad angik lyd og performance. Så jeg havde alle forudsætninger for at opleve Danzig med en kritisk tilgang. Absolut eneste kritik jeg kan tilslutte mig er Tommy´s lidt for meget feed på guitaren. Ellers gik jeg derfra med den fedeste oplevelse. Jeg syntes virkelig bandet leverede varen og især Glen kom i den grad over scenekanten. Der var ikke ét ben sat forkert på noget tidspunkt. Der var tilstedeværelse og oplagthed som jeg ikke havde regnet med. Klart én af de største positive koncertoplevelser for mit vedkommende i 2011

H
howhardcannitbe
2 resultater - viser 1 - 2