Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Pladeanmeldelser 16. August 2015
Længe ventet opfølger :)
Jeg har glædet mig længe til den her plade - i mine ører er "Monolith of Inhumanity" en af de bedste plader, der nogensinde er lavet. Opfølgeren her er næsten lige så god - men også kun næsten. Det lyder måske som et paradoks at sige det om en Cattle Decapitation-plade, men den er næsten blevet for pæn. Det er lidt for poleret, lidt for struktureret. Jeg savner vildskaben og variationen fra Monolith.

Men når det er sagt er det stadig blandt de allerfedeste udgivelser i år. Det er bare umuligt at leve op til Monolith!
Kommenteredes svar 21. August 2015

Jeg elsker det faktum, at vi er enige om, at pladen måske netop er blevet lidt for pæn i det. Hvor afsporede er vi? ;-) Man skal sgu være godt begravet i metallens dybeste afkroge for at kalde denne plade pæn, hehe. 99% af den danske befolkning vil nok mene, at lydene på denne plade alene kunne få tapetet til at glide af væggene og få skadedyr til at fordufte som dug for solen.

Der er dog ingen tvivl om, at den er virkelig godt skruet sammen. Hvis ikke man i forvejen kender Cattle Decapitation er denne nok en mere lyttervenlig indføring i deres univers. Når man så har vænnet sig til lyden kan man med fordel, som du nævner, vove sig ind i hovedværket 'Monolith Of Inhumanity' og blive blæst bagover!

Lad os håbe de snart gæster Danmark igen. :)

Kommentarer

Already have an account? or Create an account