Anbfaling

5.0 1
Koncertanmeldelser 04. Juni 2012
Fedt!
Twisted Sister er alfaderlig og det pureste heavy metal man kan komme i dag (måske lige undtaget Accept), og det band skuffer ALDRIG! Dee Snider, Jay Jay, Eddie, Animal og A.J er jo stadig teenagere indeni, og det er dét der gør det band så evigt friske.. Jeg mener stadig de holder rekorden for flest koncerter, og det gør jo ikke præstationen mindre imponerende. Siden den spæde start i 1972 har de spillet 10.000+ shows, og har HVER gang åbnet med det samme nummer! Alligevel er er jeg evigt imponeret af manden bag lyrikken, Hr. Snider, der både viser tænder og intelligens og en attitude så stor, og det uden nogensinde at have været sin kone utro, drikke, ryge, tage stoffer eller smadre hotelværelser. Det er ambivalens i 3. grad for mig! For i min verden er han på højde med de helt store rockstjerne som Lemmy, Nikki Sixx, Jim Morrison, Keith, Allin, Bach.. Ja dem allesammen, og så har han ovenikøbet en stemme større end de fleste.

Jeg ville give min venstre arm, for at kunne opleve Twisted Sister anno 1982-1984, live, på deres hjemmebane i New York. Jeg kan huske de havde Metallica med som opvarming på en af deres tidlige tours, og dét kunne satme også ha været svedigt! Eller en af deres koncerter med Overkill tilbage i midtfirserne? I dag giver The Sick Muthafucker of Twisted Sister, desværre, kun en 20-30 koncerter om året, så det er blevet lidt sværere at nå dem. Jeg kunne også godt tænke mig noget spritnyt fra den kant, men de lavede en single for et par år siden, og det var noget nær det værste lort jeg længe havde hørt, så måske de bare skal holde sig til de numre, skrevet i deres storhedstid? Hmm.. Nå, men fed anmeldelse, og bedre sent end aldrig. Det fede er sgu da, at nu har du et Twisted Sister show på cv'et! Good stuff!