5. Maternal Sacrifice
6. Twist the Blade
7. Acidic Solution
8. Stuffing Puke Into the Sockets
9. Cordyceps Homunculus
3

Terrorpy er vokset ud af den fynske undergrund, hvor forsanger Jonas Guldfeldt Viuff og guitarist Rune Gangelhof havde en fælles fortid i forskellige bands og arbejdspladser, og da en del af de her bands gik i opløsning, så fandt de sammen under navnet Terrorpy.

Nu er Terrorpy klar med debutpladen 'Stuffing Puke Into the Sockets', og til at fuldende trioen har de fundet trommeslager Christoffer Leth. Det er dødsmetal, som man laver den i New York. Der er samme tyngde og fylde i lyden, som når man hører Immolation og Suffocation samt det senere Cannibal Corpse. Produktionen er niveauer over, hvad man ville forvente af en debutplade, og bandmedlemmernes historie og erfaring spiller bestemt ind her.

Lyt til den hurtige 'Twist the Blade', hvor der lige kort leges med bassen:

Både Guldfeldt Viuff og Gangelhof er erfarne musikere, der har spillet i forskellige fynske metalbands gennem årene, og har sågar begge to også været forbi Artillery som livemusikere i kortere perioder. Man kan sagtens fornemme, at der helt grundlæggende er styr på instrumenterne, og der leges med dem. Således har man klaverintro på 'Acidic Solution' og er i det hele taget ikke bange for at eksperimentere.

Det gør, at de ni sange på i alt 27 minutter forløber hurtigt. Pladen bliver ikke ensformig og kedelig. Er man til den tekniske, tunge og til tider melodiøse dødsmetal, så er fynske Terrorpy i den grad noget, der er værd at bruge lidt tid på. For selvom det nok kan blive teknisk, så kan Terrorpy såmænd også nok køre et gedigent riff af, som vi kender det i genren. Her buldrer toget godt på titelnummeret, hvor der kan knækkes nakker (når vi igen engang må det).

Overordnet er 'Stuffing Puke Into the Sockets' en solid dødsmetaludgivelse, der ikke har ret mange af de begynderfejl, man ofte ser på debutplader.